Terima kasih sudi melawat blog asis

I am Muslim & I am not Terrorist

Translate to your Language
Statistic
Flag Counter

Thursday, September 12, 2013

Jom Beriklan di blog http://ana-fisabilillah.blogspot.com/

Assalammualaikum, peace upon you.
Saya buka iklan ini untuk semua blogger tak kira sama ada untuk personal blog, blogshop, atau apa saja jenis blog saya terima kecuali yang berunsurkan lucah dan alkohol tidak diterima sama sekali. Tapak yang saya sediakan ini bersaiz 125x125 yang berharga RM5 sebulan. Kalau nak lebih lama beriklan pun boleh tiada masalah. Jika berminat boleh PM saya untuk keterangan lebih lanjut dari segi cara pembayaran dan tambahan lain-lain. Boleh email terus saya disini : arecys92@yahoo.com Method Payment cuma bank in sahaja CIMB.
cara beriklan di blog ini :
1. buat banner bersaiz 125x125
2. serta kan link blog dan juga banner 
3. iklan akan bermula setelah pembayaran dilakukan

Sharing is caring ^_^

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...